We gaan weer naar Barcelona - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Montessori College ROC Eindhoven - WaarBenJij.nu We gaan weer naar Barcelona - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Montessori College ROC Eindhoven - WaarBenJij.nu

We gaan weer naar Barcelona

Door: Brigitte

Blijf op de hoogte en volg Montessori College

28 Mei 2013 | Nederland, Eindhoven

Van 28 mei tot 2 juni zijn we weer naar Barcelona. Dit keer met 83 leerlingen. Op naar nieuwe belevenissen, avonturen, lekker weer en veel nieuwe indrukken. Nog 18 nachtjes slapen en dan is het zover! Ik heb er zin in :)

• 29 Mei 2013 - 07:41

Marga:

Hallo Gelukkigen,

Inmiddels zijn jullie als ik dit schrijf al een heel eind richting bestemming.
    Ik hoop dat alles goed is verlopen onderweg.
    Jullie hoeven niet te treuren dat jullie daar zijn.
    Hier valt het met bakken uit de hemel!
    Heel veel plezier nog en ik lees jullie verhalen graag mee.

Groetjes van een achterblijver.

Marga

• 29 Mei 2013 - 09:59

Frans Driessen:

Ik heb jullie reis vannacht intensief begeleid vanuit mijn comfortabele bed. Steeds denkend "Oh, nu zullen ze daar zijn en nu daar"
    Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt en dat jullie omstreeks 12 uur in het hotel zullen zijn.

Een bus voor 88 personen is wel een heel indrukwekkend geval. 88 mensen zijn dan misschien ook nog wel erg indrukkwekkend. Ik hoop dat iedereen een rustige nacht heeft gehad en dat jullie vanmiddag fris en fruitig kunnen beginnen aan de stadswandeling.

Veel plezier,

Frans

• 29 Mei 2013 - 10:24

Christel:

Hoi Allemaal,

Ik wens jullie allemaal heel veel plezier in Barcelona.
    Zorg ervoor dat je alles goed onthoud en er foto's van maakt dan kun je er later iets leuks mee doen.
    En pas op, want als je een goede tijd hebt gaat de tijd zo voorbij.
    Veel plezier vandaag met de stadswandeling en de rest van de activiteiten die jullie deze dagen gaan doen.

XXX

Christel

• 29 Mei 2013 - 14:02

Anjo:

Rond 13.30 een telefoontje gehad dat ze goed zijn aangekomen, vermoeiend maar een goede reis.
    Gelukkig en nu genieten allemaal.

Heel Veel plezier.

Anjo.

• 30 Mei 2013 - 00:01

Ingrid:

Vakantiegangers en gangsters,
    Heel fijn dat ze met zijn allen goed zijn aangekomen! Niemand vergeten onderweg;-)
    Ben reuze benieuwd naar de eerste avonturen! Wellicht staat r morgen wel een verslagje op de site ,.....

Groet,
    Ingrid